הזירה של האינטרנט היא המרחב החם למיתוג וביסוס עסקי, חברות רבות מצמצמות את תקציבי הפרסום שלהם בעולם ''האמיתי'' לטובת הגברת נוכחותכם הרשתית, אך מול הבחירה הקוטבית של רשת או מציאות יש בחירה מדייקת יותר, בבחירה זו המציאות והרשת הולכים וחופפים בחלקים גדולים יותר ויותר שלהם, הרשת פולשת אל המציאות כפי שהכרנו אותה והופכת לחלק אינטגרלי מהגדרת המציאות שלנו, מי לא נמצא היום בפייסבוק? מי לא בודק את מיקומו בGPS או במפות של גוגל? וכדומה עוד דוגמאות רבות מאד. המסחר המקוון גדל מאד ורבים כבר אינם מוגבלים בגבולות הפיזיים של ארצנו כאשר הם רוכשים דרך אמאזון, eBAY, וחנויות מקוונות אחרות, ובטח ובטח עסקים מקומיים אשר השכילו לנצל את ההזדמנויות העסקיות לרכישות ברשת.

 

לכן לכול עסק, קטן עד גדול חשובה נוכחות רשת בולטת, מובחנת ומושכת, את זה משיגים דרך אתר תדמית, אתר שמטרתו להציג לגולשים את העסק בשפה ברורה וקולחת המתאימה לקהל היעד, בליווי מדיות שונות המוטמעות בו, כמו סרטונים, פורומים בנושא וכדומה, בעידוד אינטראקציות איכותיות, וכמובן על ידי שפה אסתטית מסוגננת, נוכחות של אתר תדמית מובחן משיגים רק על ידי תכנות יעיל, רהוט וחף מבאגים ועדיף שבפת HTML5  המקובלת וקריאה על כול שפות ההפעלה, על מנת לאפשר ריבוי פלטפורמות דרכן ניתן לגלוש לאתר ולהתרשם מאיכויותיו.

 

טביעת האצבע של העסק

 

אחת הדרכים הידועות להשיג מובחנות לעסק שלכם היא על ידי שימת דגש על חווית המשתמש באתר של העסק, האם זו חוויה מקורית המשלבת אינטראקציה מעניינת לגולש, האם הניווט באתר אינטואיטיבי ונעים, האם הטקסטים כתובים בשפה קריאה ואיכותית, אילו אינפורמציות על התחום אתם חולקים מתוך אדיבות וללא תשלום, ועוד. גולשים עושים חיבור בין איכות חווית הגלישה באתר לבין איכות שירותי העסק, לכן אתר תדמית צריך להיבנות מתוך הקפדה על קוד לא מסורבל ודייקני, ועל פעולות תחזוק ועדכון שוטפות על מנת לפתור כשלים וליצור תחושת התחיות והתחדשות באתר, כפי שזה משתקף בתכניו ובמדיות השונות המוטמעות בו, ככול שהגולשים שוהים באתר יותר וככול שעולה תכיפות שובם כך האתר מצליח ברקימת זהות ייחודית לעסק, שתתוגמל במעגל לקוחות מתרחב.