אז החלטת שאתה רוצה שהעסק שלך יתחיל לגדול – ומהר. אתה הולך על פרסום בקנה מידה ארצי, באחד העיתונים הנפוצים ביותר במדינה. אבל כמה זה יעלה לך? מהו מחיר פרסום בידיעות אחרונות? כיצד תדע כמה כסף יעלה לך הפרסום? האם זה בכלל נכנס לגבולות תקציב השיווק של העסק שלך? המדריך הבא עוסק בדיוק בכך – בירור מחיר פרסום בידיעות אחרונות. שים לב! המדריך לא ייתן לך תשובה מפורטת לגבי מחיר פרסום בידיעות אחרונות, אלא רק כיצד לברר אותו. אנו מקווים כי תמצא את המדריך מועיל ושימושי, ומאחלים לך הצלחה בפרסום העסק שלך בעתיד!

 

שלב 1: עיצוב המודעה או הפרסומת

 

השלב הראשון מבחינתך הוא קודם כל לעצב את המודעה או הפרסומת אותה אתה מעוניין לפרסם. עיצוב המודעה הנכונה או הפרסומת הנכונה זה כבר תחום ההתמחות של משרדי פרסום, ועל כך אפשר לכתוב מאמרים רבים וארוכים מאוד. חשוב מאוד להחזיק בעיצוב ראשוני עוד לפני שפונים לעיתון, כדי שגם העיתון וגם אתה תוכלו לדעת היכן הכי כדאי למקם את הפרסומת.

 

שלב 2: התאמת קהל היעד

 

מי קהל היעד אשר מיועד לקנות את המוצרים שלך? האם אליו מכוונת הפרסומת? האם הוא בכלל קורא את העיתון הזה? איזה חלקים של העיתון הוא קורא? באילו ימים הוא קורא? כל השאלות הללו הן שאלות חשובות מאין כמוהן, מכיוון שהן יסייעו לפרסום שלך להיות הכי אפקטיבי שהוא יכול להיות.

 

שלב 3: באיזה חלק של העיתון כדאי לפרסם

 

בהתאם לקהל היעד, חשוב באיזה חלק של העיתון כדאי לך לפרסם: במוסף הספורט או דווקא בסמוך לטור הרכילות?

 

שלב 4: האם כדאי לפרסם במהדורת אמצע השבוע או דווקא סוף השבוע?

 

שים לב שמהדורת סוף השבוע יוצאת בתפוצה רחבה יותר, אך הפרסום בה, מן הסתם, הוא יקר יותר.

 

שלב 5: בירור המחיר הסופי

 

 

לאחר שיש בידיך את כל הפרטים הללו, תוכל לדעת את המחיר הסופי של פרסום בידיעות אחרונות. בהתאם למחיר הזה תוכל לשנות חלק מן הפרמטרים בפרסום.