כל עסקן יעיד בפניכם כי הוא חושק לגעת בהצלחה. האם הדבר אפשרי ללא אתר אינטרנט שיכבד את המעמד? כיצד מניעים לפעולה בדרך קצת שונה ומוכרת בהצלחתה? קוראים לזה בניית אתרים ואנו נספק לכם את המדריך השלם בדרך ליצירת עניין בצדו השני של המתרס.

שלב ראשון- להקדיש את טרום הזמן

כמו לכל דבר, גם כאשר מדברים בניית אתרים, מדברים על טיפול בנושאים חשובים הרבה לפני. יש לשבת אל מול התקציב הנתון אותו הקצתם לצרכי בניית אתרים. אחר כך מגיע השלב של חישוב בגין עיצוב הלוגו ובעיקר, מצאו את הזמן להניע את הדברים אך הרבה לפני, להיות קשובים להם.

שלב שני- נקו את העבר והסתכלו אל העתיד בעיניים

השלב השני מתייחס ליכולתכם לשכוח את הדברים הישנים. אם בניתם בעבר אתר, שכחו מה היה לפני כן, התמקדו בהווה. אל תשתמשו בביטויים ריקים אשר מנסים להניב דרך שיווקית. נסו להניע לפעולה בצורה העדינה. זה לבטח יצלח לכם יותר מאי פעם.

שלב שלישי- ערכו בדק בית אצל השכן

מה הלקוח שלכם באמת צריך? יש לבצע בדק בית ולהיכנס לראשו של הגולש. יש לעמוד אל מול המתחרים ולחשוב כיצד הם היו מתנהגים. יש לנסות ולשווק בדרכים מקובלות ולא להתבטא בצורת אינוס אשר תבריח את הלקוח הפוטנציאלי- הגולש לצורך העניין.

שלב רביעי- הצהירו על כוונות

הצהירו על כוונתכם מבלי לחשוש. הציגו את משלך היד גם אם מדובר בתחום מכירתי. הלקוח ובפרט הגולש, יאהב בכל מצב את האמת שלכם וישתכנע כי אתם הם אלו שראוי לרכוש מכם גם אם מדובר באתר אינטרנט.

שלב חמישי- לציין את כל הנדרש בהתאם

לאחר בניית האתר, דרשו מבונה האתר שיניח נקודה של פנייה יזומה לקשר. האתר שלכם יהיה בנוי מכפתור של הנעת פעולה, רכישה בכרטיס אשראי והצטיידות בהתאם בssl אשר יגן על הקונים ועל פרטי האשראי שלהם.

זקוקים למידע נוסף? רוצים להניע פעולה על הצד הטוב ביותר? אם בנישת בניית אתרים עסקינן, נשמח לסייע לכם בכל עת ובכל זמן.

 

 

: