אתם ודאי יודעים לזהות תוכן שיווקי או אינפורמטיבי טוב ברשת כאשר אתם קוראים אותו, אך אולי טרם הגדרתם לעצמכם איך לזהות כותב מאמרים טוב כדי לעשות שימוש בכישרונו באתר שלכם. בחירת כותב מאמרים טוב עלולה להיות משימה לא פשוטה.

חשוב כי כותב מאמרים יהיה אדם שכתיבתו היא אינטליגנטית ורהוטה. כתיבה עילגת ברמה נמוכה מציגה בצורה לא טובה את החברה שלכם. לגבי חוש הומור זה נחמד ונעים אך בכתיבה לקידום או תוכן לאתר, חשוב יותר שהכתיבה תהיה איכותית, מעניינת וברמה גבוהה.

כותב מאמרים טוב יוצר עניין גם בתחום שעל פניו נראה משעמם ביותר, כותב טוב ידע למצוא זווית מעניינת גם בנושא שחוק או משעמם – הוא ידע ליצור עניין מחודש גם במוצרים וותיקים ומוכרים. להציג את המוצרים והשירותים שלכם כאטרקטיביים מעניינים ומבוקשים הוא גורם חשוב בכתיבה.

כותב מאמרים טוב לא יסתפק בכתיבת מילות מפתח במקומות הנכונים אלא יצא מגדרו כדי לספק לגולשים שלכם ולכם תוכן שיעביר את המסר הנכון על החברה שלכם לקהל היעד הנכון.

כותב תוכן טוב הוא ממוקד תוצאות ומשקיען, שכול דף אינטרנט שהוא כותב חשוב לו וכול מאמר שהוא כותב הוא מושקע, מבוסס על מחשבה, תכנון ועבודה קשה. כותב תוכן טוב הוא אדם שיודע לעשות תחקיר ולאסוף חומרים איכותיים כדי לבסס עליהם את הכתיבה שלו, כותב תוכן טוב בודק מקורותיו ודואג להימנע בכול דרך אפשרית מנתונים לא נכונים או לא מעודכנים או שגויים.

כאשר אתם קוראים מאמר דוגמא של כותב תוכן אתם יכולים ללמוד ממנו הרבה מאוד. אתם יכולים לראות את מידת הצלחת התוכן הזה ברשת, אתם יכולים להתרשם מהניסוחים ומרמת העניין, אתם יכולים להתרשם ממשלב השפה ומתקינות הכתיבה.

מאמרי הדוגמא של כותב מאמרים הם הדרך הנכונה להתרשם מיכולותיו ומכישרונו. יש כותבי תוכן שאינם מסכימים לכתוב מאמר דוגמא חינם גם אם לא ייעשה בו כל שימוש, אבל בחברת תוכן גדולה תמיד יסכימו להציג בפניכם עבודות קודמות של כותבים כדי שתבחרו מתוכם כותב שכתיבתו נראית לכם ראויה ואיכותית.