נאמר כי ברצונכם לבנות אתר לחברת השקעה והזמנות המציעה שירות של הלוואה חוץ בנקאית, מה עליכם לעשות ?

 

בדרך למטרה

עליכם להחליט מה המטרה של האתר. האם הלוואה חוץ בנקאית בלבד ? האם שירותים נוספים ? כל מטרה חשוב שיהיה לה רציונל העומד מאחוריה, כך יהיה לכם קל יותר לנתב את הפרמטרים השונים באתר.

 

מי אמר- קהל ???

עליכם לשאול את עצמכם מיהו קהל היעד שלכם ? האם סטודנטים ? האם אנשים פרטיים ? האם בעלי עסקים ? ככל שתבהירו לעצמכם מיהו הקהל אותו אתם מעוניינים למשוך, כך יהיה קל לאותו קהל להימשך אליכם כיוון שהאתר יופנה אליהם בכל הפרמטרים שיימצאו בו ובניית האתר תנותב בהתאם.

 

לשים לב לדקויות הקטנות

ובכן, הזכרנו את נושא הפרמטרים. אם תחליטו כי קהל היעד שלכם הוא, דווקא, בעלי עסקים, תצטרכו לדאוג לפרמטרים הקשורים לעסקים, הפרמטרים יכולים להיות הסברים, תמונות, המלצות של בעלי עסקים אחרים  לשירות שאתם מציעים. חשוב שהתכנון של העיצוב, ההסברים, המידע הנגיש, יבוצע בהתאם לקהל היעד שבחרתם.

 

גודל האתר, מספר הדפים, כמות המאמרים

כל פרמטר חשוב. אתם מחליטים כמה דפים, כמה מאמרים יימצאו באתר, מה התמונות שיאכלסו את האתר? הלוואה חוץ בנקאית הוא דבר מבוקש, אך חשוב שיימסר הידע המדויק בנושא זה.

 

ולא פחות חשוב- נוחות !

אפשר לבנות אתרים שיהיו נוחים למטרה שלכם ולקהל היעד שלכם. אתר שימשוך את העין ויגרום לגולש הממוצע להתעכב באתרכם, לקרוא על הלוואה חוץ בנקאית ועל כל ההשלכות שלה.

 

לסיכום, פנו למומחים לעניין, אלו שיודעים לבנות אתרים. הנושא פחות חשוב, אך חשוב שתתרמו את חלקכם בעניין. הגיעו עם רעיונות, היו יצירתיים, הביאו תמונות נבחרות , שאלו שאלות את אותה חברה הבונה את האתר. הביעו דעה, חשבו מנקודת מבט של הלקוח וגם שלכם, בעלי העסק. חשבו תמיד בשני כובעים לפחות. קחו בחשבון שקהל היעד יקבע, כפי שאמרנו, כיצד ייראה האתר ומה הוא יכיל, בהתאם...