אתם מעצבים אתר תדמית או אתר לחנות וירטואלית.

כאשר אתם בונים ומעצבים אתר , אתם צריכים לשים לב כי הוא בנוי בנוסף להכל גם בצורה שיווקית, על מנת שמנועי החיפוש יאתרו את האתר שלכם בקלות ובכך האתר יהיה מקודם בצורה אורגנית.

אתם בטח שואלים את עצמכם כיצד לבנות את האתר שיהיה גם אתר מעוצב בצורה יפה וגם יקדם מטרה שיווקית?

 

עיצוב אתרים שיווקי

 

קודם כל חשוב כי עיצוב הכללי של האתר שלכם יהיה באופן שימשוך גולשים ויהיה בסך הכל נעים לשהות בו.

התכנים והתמונות יהיו בולטים תוך כדי הזנה של רקע מעוצב בגוונים אחידים.

אין זה אומר כי גווני הרקע של האתר חייבים להיות בהירים בצבעי הפסטל, אך המטרה הכללית הינה יצירה של מראה שאינו עמוס ויוצר חוסר מיקוד בעיקר.

בדפי האתר צריך להיות גירוי מתמיד ומתמשך של הגולש שיכנס לעוד ועוד תכנים ועמודים שיש לאתר להציע עבורו.

ככל שהגולש ישהה יותר זמן באתר שלכם, כך יגבר הסיכוי כי השיווק של המוצר שאתם מציעים יישא פרי.

 

בשיווק באינטרנט באמצעות בנייה של אתר , חשוב לשים לב כי התכנים שקיימים באתר הינם עדכניים ורשומים בצורה שפונה אל הקהל שלכם בצורה רלבנטית.

אם יצרתם מבצע לתקופה מסוימת, רשמו באופן ברור את תאריכי המבצע , מועד תחילתו ועד סיומו.לאחר שהמבצע מסתיים חשוב לעדכן את האתר בהתאם ולהסירו.

 

תכני אתרים ושיווק באינטרנט

 

 

כבר בדף הבית של האתר צריך להיות תוכן לא רב אשר כתוב בצורה שיווקית אשר תזמין את הגולשים להמשיך ולהתעניין בשירות שהאתר מספק.

דף הבית צריך לספק מעבר נוח וברור לכלל הנושאים שקיימים בו בדפים הפנימיים, כאשר בכל אחד מן הדפים הפנימיים צריך להיות מעבר נוח חזרה אל דף הבית או לעמוד יצירת קשר.

אם יש לכם סרטון תדמיתי או שיווקי של מוצר שלכם, יהיה נהדר לשים אותו בדף הבית.

התכנים שנמצאים באתר על גבי טקסטים שונים צריכים להיות ברורים לגולשים שהינם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, גם אם ישנה עגה מקצועית שהינה ברורה לכם  אין זה אומר שהיא תהיה ברורה גם לכל אדם אחר.הקפידו לספק מידע נוח ומובן לכל.

כתבו מידע נכון ומהימן, כל טעות מכוונת או לא, תיצור מוניטין רע עבור העסק שלכם ומוניטין רע קשה מאוד לתקן.

זכרו ,כתיבה שיווקית איכותית תסייע במלאכת הנעת הגולשים להיות אקטיביים באתר שלכם,ולכן כדאי כי תתבצע על ידי קופירייטר אשר מתמחה בתחום שבו עוסק האתר שלכם.