אם יש ביקוש בחום מסוים, כך גוברת התחרות,  כמו למשל בתחום קידום אתרים , כדאי להביא בחשבון את מספר האתרים המתחרים כאשר מקדמים באופן מקצועי את האתרים. חשיבותן של התוצאות, הן אלה שאינן מהוו תחרות כשאנו נבצע קידום אתרים אבל ככל שיש אתרים, כך עולה החרות ביניהם על המקומות הראשונים במנועי החיפוש. על בעלי העסקים מעוניינים לדעת כמה עולה להם קידום אתרים, אך השובה הינה מאוד מורכבת כמו היקף העבודה הנדרש עבור כל אתר,  מה מטר הקידום, מבנה האר האם נדרש שיווק באינטרנט  עבור מוצר מסוים ועוד. לסיכום, עליכם לדעת כי קידום אתרים אינו עסק זול.

 

לא ללכת על מחירים זולים

 

 חברות של קידום אתרים המציעות לכם מחירים זולים יכולות להשתמש בטכניקת קידום בעייתית, דבר שיכול לגרום לכם לנזקים בלי הפיכים בעתיד, לרוב החברות הללו אינן חוקיות ולרוב מנהלי החברות הללו הם אינם אנשים מקצועיים בתחום. תהליך של קידום אתרים הינו תהליך מתמשך,  כמו שינויים והתאמת תוכן, החלפה והשגה של מערך קישורים איכותי, אופטימיזציה גבוהה ,שיווק באינטרנט ועוד. ההליכים האלה נעשים בידי אנשי מקצוע שמכירים ונושמים יום יום את הדרך בהם פועלים מנועי החיפוש. לאיר שהשגתם א התוצאות שציפיתם להם, השלב הבא זה לשמור על האתר מעודכן ולהתאים אותו לשינויים שמופיעים ע"י מנועי החיפוש השונים. אם אתם עבדים עם חברה לקידום אתרים מקצועי, האתר שלך יגיע לראש תוצאות מנועי החיפוש.

 

תחזוקת אתר באופן שוטף

 

 על מנת לשמור על המיקום הגבוה, ועל תנועה באתר עלינו להמשיך לתחזק את האתר בצורה שוטפת, להחליף תכנים מדי פעם ולגרום לגירוי וסקרנות מטעם הגולשים באמצעות כתיבת תכנים מעניינים. החברות לקידום אתרים , ידרשו מהלקוח התחייבות לחצי שנה שזהו הזמן שניתן לראות אם אכן האתר התקדם במנועי החיפוש למקומות הרצויים. אם תחום האתר הינו תחרותי יותר  החברה , תדרוש ההתחייבות כלפי למשך יותר זמן ואפילו תשלום חודשי יותר גבוה על מנת לקדם את האתר יותר מהר באמצעות מילות מפתח תחרותיות, לכן דרושה השקעה כספית גבוהה יותר.