מחברת:

 

קידום אתרים הינו פן אחד של שיווק באינטרנט אשר מתפתח, כתחומים רבים נוספים, כל העת, יחד עם התפתחות והסתעפות האלגוריתמים הקובעים את דירוג האתרים ותוצאות החיפוש במנועי החיפוש ובגוגל במיוחד. לא פלא שרשת האינטרנט משמשת פעמים רבות כל כך לצורכי מכירה ושיווק, שכן זוהי הזירה וזהו המקום בו אנו מחפשים פעמים רבות מידע, קשר חברתי ואף באופן מכוון מחפשים מוצרים או שירותים שברצוננו לרכוש או להשתמש בהם לצרכים שונים. כיום נוצר מצב שאנו מבלים באינטרנט לעיתים קרובות את מרבית זמננו הפנוי... ופעמים רבות האינטרנט נלווה לפעילויות אחרות ונותר פתוח (אך לא במצב קיפאון..), או שהוא נכנס לכל מכשיר נייד וקומפקטי, דוגמת סמארטפונים, מחשבים ניידים רגילים וזעירים וטאבלטים, ומאפשר לנו להתחבר לרשת מכל מקום.

 

שיווק באינטרנט- כמות מול איכות

 

כאמור, כיום, אם אינך ברשת אתה לעיתים קרובות בבחינת "לא קיים", זאת בשל השימוש האינטנסיבי וחוצה הגבולות שאנו עושים ברשת האינטרנט. אחת הדרכים לבצע קידום אתרים כיום היא באמצעות הוספת תוכן איכותי אך בכמות נכבדת (אם כי יש כללים ברורים של האלגוריתם של מנוע החיפוש לכמות האופטימלית לדירוג האתר והיא אינה בהכרח אינסוף או המון...) לאתרך. תוכן איכותי יכיל את מילות המפתח החשובות לקידום אתרך אך גם יקלע לאלמנטים באלגוריתם הדירוג של מנועי החיפוש ויביא בכך לקידום יעיל. כמו כן, הוא עשוי לשמר קהל צופים קבוע באתר ולמשוך אליו קהל חדש כל העת, בייחוד אם יחול עדכון תדיר בתכנים.

 

מהם הכללים הבסיסיים לכתיבת מאמרים לצורך קידום?

 

כתיבת מאמרים לצורך קידום אתרים באינטרנט אינה דומה בהכרח לכתיבה שאנו נמצא בספרות או בעיתונות המוכרים לנו. מדובר בסגנון שהוא הרבה יותר ממוקד, חד ותמציתי, שכן חיפוש המידע והגישה לניצול האינפורמציה באינטרנט הם מיסודם תהליכים מהירים וקצרים ביותר והקורא הממוצע ממש מרפרף בין אתר לאתר. השפה צריכה להיות עשירה, הכתיבה כמה שיותר קולחת וכן עליה להיות מקצועית ורלוונטית לתחום עליו נכתב. החומרים המופיעים במאמרים צריכים להיות אקטואליים. על המאמר להיות כמה שיותר חף משגיאות כתיב ופיסוק.