יש מפעלים רבים שעוסקים בעיבוד שיש. הם מייבאים שיש גולמי ממקומות מיוחדים בחו"ל. ומעבדים אותו עד לגימור הסופי. הם יוצרים לוחות שיש למטבח לוחות שיש לריצוף. לוחות שיש לחיפוי קירות ולעוד מטרות. יש קבלנים רבים שמבצעים עבודות של התקנת שיש למטבח . הם עושים זאת עבור קבלני בניין או עבור אנשים פרטיים שעושים שיפוצים או בונים את ביתם באופן עצמאי ואחר. כל בעלי העסקים האלו עובדים בשוק מאוד תחרותי. הם חייבים לפרסם את העסק שלהם תמיד. נושא הפרסום והשיווק חשוב מאוד. הוא המפתח לשגשוגם בזמנים טובים, וגם להישרדותם בזמנים בהם ענף הבניה בהאטה. אחד הכלים המשמעותיים בפרסום ושיווק הוא פרסום דרך אתר אינטרנט שיש לקבלן או למפעל השיש.

 

אתר אינטרנט

 

אתר אינטרנט הוא היום אחד מכלי השיווק והפרסום היעילים ביותר. כל עסק צריך אתר אינטרנט לצורך עיצוב תדמית ולפרסום. באתר העסק יפרסם מידע חשוב על העסק שלו. המידע כולל מידע שימושי כמו כתובות וטלפון. המידע יכלול גם את סוגי העבודות והשירותים שהעסק נותן. המידע יראה גם דוגמאות מעבודות שביצע העסק. יפרסם גם רשימת לקוחות ועוד פרטים שונים. עסק בתחום השי יפרסם מידע רלוונטי בתחום. כמו צילומי סוגי שיש צילומים של עבודות שיש שהוא ביצע ועוד. עסק בתחום הגינון יציג מידע על העבודות שהוא ביצע. צילומים של סלעים לגינה שהוא הציב בגינות פרטיות וציבוריות. צילום של גינות יפות ומסלעות שהוא הקין באמצעות סלעים לגינה שהביא ממקומות שונים.

 

קידום אתרים

 

כל בעל עסק צריך להקים אתר אינטרנט עבור העסק שלו. אבל יש גם צורך לקדם אותו ולהבליט אותו על אתרי אינטרנט אחרים באותו תחום. קידום אתרים מתבצע על ידי חברות שונות שמתמחות בנושא. הם מקדמות את האתר באמצעות שימוש במנועי חיפוש שונים שיש בגוגל. המטרה היא להביא את אתר הלקוח לשורות הראשונות בתחום. כלומר, כל מי שיחפש מידע על עסקים בתחום. יקליד את תחום העניין שלו ויקבל את שם העסק בראש הרשימה או בסמוך לראש הרשימה. קידום אתרים עולה כסף, אבל היתרונות שמפיק בעל העסק מכך הם אדירים. כמובן שכל עסק יכול להוסיף ולפרסם את עצמו ואת האתר שלו בדרכים הרגילות והשמרניות. כמו שיווק דיוור ישיר ועוד שיטות פרסום ושיווק.