התחום המרתק של בניית אתרים הינו רחב ומגוון וכולל התאמת אתרי אינטרנט באופנים שונים לצרכים שונים, כגון: אתרים לאנשים פרטיים בעלי תחביב, פורטלים חברתיים וגם התחום של בניית אתרי תדמית. מהו אתר תדמית? אתר התדמית הוא האתר המציג את בית העסק שלך ומשמש ככרטיס ביקור אינטרנטי. הוא מהווה כלי שיווקי ומכיל מידע ענייני וגם שיווקי על העסק ומטרתו להגיע לקהל היעד שלך בתפוצה רחבה כמה שיותר, למשוך את העין ואת הצופה ולעודד רכישה. הרכישה יכולה להתבצע בתוך האתר, במידה ומדובר בחנות וירטואלית, או להפנות אל החנות הפיסית או באמצעות שירות משלוחים.

דגשים חשובים בתחום של בניית אתרים תדמיתיים

בניית אתרים של תדמית הינה בבחינת תחום התמחות ספציפית. מטרת האתר היא להעביר מסר ויזואלי ברור על בית העסק או הארגון, לייצר אהדה למותג ולגרום לגולש להפוך ללקוח או להתחיל בתהליך יצירת קשר מול בית העסק. למעשה, זה מעין עיצוב וירטואלי של חלון ראווה של בית העסק, עליו להיות מושך במיוחד ואיכותי. האתר יכול לשווק כל דבר, החל מגרבים וכלה בסדנאות אימון אישי לחולי סרטן או שירותי אימון אישי לחולי סרטן- מה שחשוב הוא לעשות זאת בצורה נכונה וטובה עבור כל תחום ותחום.

ליצור קשר עם מומחים

כדאי, כמו בכל מקרה אחר, ליצור קשר עם מספר מומחים בתחום (חברות המתמחות בנושא בניית אתרים תדמיתיים) ולבקש לראות עבודות שונות של אתרים בתחום הקרוב לתחום עבורו אתם רוצים ליצור אתר תדמית. בקשו הצעות מחיר והשוו בין החברות השונות. לעיתים כדאי לגייס כסף נוסף מעבר למה שתכננתם על מנת לקבל מוצר טוב יותר ואיכותי יותר שיהיה שווה לכם יותר בטווח הארוך.

במקביל, פנו למעצבי אתרים טובים באותו אופן, הגדירו להם את מטרות האתר ואת הסגנון שאתם מייעדים לו, הרשו להם להציג בפניכם מספר כיווי חשיבה שונים והגיעו להחלטה משותפת לגבי אופי העיצוב הגרפי של האתר.

חשוב לוודא במהלך התהליך של בניית האתר ואיסוף החומרים שיופיעו באתר כי כל החומרים שנעשה בהם שימוש מקוריים ואין הפרת זכויות יוצרים באתרכם, שכן הפרת זכויות יוצרים יכולה להוביל לנקיטת הליכים נגדכם.