מחברת:

 

 

לכל אחד יש את החלום לבנות את בית העסק ולהפוך אותו להצלחה בלתי נתפסת. כאשר מדברים על תחום ביטוח מדברים על תחום אשר תפס תאוצה ולא רק בשנים האחרונות. מאז ומתמיד היה תחום הביטוח נרחב וגדול ועם השנים הוא אפילו הולך וגדל. כיצד תוכלו כסוכני ביטוח להבטיח את מקומכם ולהפוך את בית העסק שלכם לייחודי וקצת שונה בנוף הביטוחי? כיצד תוכלו לקדם את בית העסק? האם ניתן לבצע קידום אתרים כשאין לכם אתר? מסתבר כי אתר בית הוא דבר אלמנטארי ביותר בקידום בית העסק ולא רק בתחומי הביטוח. במאמר זה נדבר בעיקר על בניית אתרים ועל קידומם בתחום הביטוח.

 

 

על בניית אתר ועל קידום בית העסק

 

בין אם תרצו לקדם את עניין הפקת ביטוח חובה או אפילו הפקת פוליסת רכב, איך בדיוק מישהו ידע על קיומכם? אתם נמצאים בשוק גדול המציע היצע גדול של פוליסות רכב, ביטוח חובה במחיר קבוע ומאידך פוליסות ותוכניות עם מחירים משתנים ומתעדכנים על פי המחוקק על הביטוח. כאשר יש לכם אתר, הדברים יכולים להתקבל אחרת. מדוע כל כך חשוב לבנות אתר לצרכי קידום? בניית אתר מביא איתו לא מעט יתרונות, קידום בית העסק, הזנת תכנים שימושיים, עדכוני מחירים ומיידעים חשובים ובעיקר מדריך מדויק המציג מידע על ביטוח חובה, עלויות ואפילו שינויים בחוק הביטוח. כשיש לכם בית, יש לכם רהיטים המתאימים לנוף. כך גם כאשר אתם בונים אתר, משם יכול הלקוח להביט ולהחליט מה באמת הוא צריך.

 

 

יתרונות האתר – לבנות אתר זה לבנות נכון

 

 

כאשר יש לכם אתר מישהו יכול להמשיך ולספק את השירות גם כשאתם נחים בבית או יוצאים לסוף שבוע ארוך. האתר אשר תבנו לצרכי שירותי הביטוח יספק עלויות, הצעות מחיר בכמה רבדים ואפילו יספק לכם מידע באשר לתכניות הביטוח והיתרון הטומן בחובן. כל המידע כמו יהיה תחת קורת גג אחת. נכון להיום, כל בית עסק מתהדר באתר אינטרנט לצרכי קידום. אם פעם היה ניתן לקדם את בית העסק בדרכים הרגילות כגון שליחת פליירים, פרסום על גבי עיתונות ואפילו שלטי חוצות שהרי היום אתר אינטרנט יכול לספק את כל תורת הקידום תחת קורת גג אחת. בניית אתר בתחום הביטוח הינה הרבה מעבר לנישה של הפקת ביטוח חובה או מידע על פוליסת רכב. המשימה מצריכה כמה דברים עליהם נדבר במאמר הבא.

 

 

כיצד לבנות אתר? טיפים

 

 

1.       יש לחשוב על רעיון כללי על מנת לצור בנייה ועיצוב מושלם.

2.       יש לערוך בירור צרכים אישי ולדעת במדויק מה נדרש על מנת לקדם את בית העסק.

3.       מה הצבע? הגודל? איזו אווירה יש להעניק לאתר? על מנת שלא לבצע עבודה כפולה יש לדעת את כל הנתונים הללו מבעוד מועד.

4.       מה יהיה גודל הפונט? לוגו, יחס הדפים, צבעים ואפילו אתר טלפונים ודף הקורא ליצירת קשר.

5.       איזו פלטפורמה תבחר? באיזה קובץ יש לעבוד על מנת להעלות תמונות? אם מעלים תמונות או תכנים יש להיזהר ולהעלות דברים מקוריים או מאידך לבקש זכויות יוצרים בהתאם.