מחברת:

 

שיווק באינטרנט הוא למעשה מילה נרדפת לקידום של אתרים באינטרנט. הדבר הראשון שיש לבצע מיד לאחר תום הליך הבנייה של האתר העסקי הינו כמובן לדאוג לפעולות קידום מוכחות ומובטחות. הזמינות והנגישות הגדולה כיום שמציע האינטרנט למיליוני אנשים ברחבי העולם כולו יכולה לסייע לבעלי אתרים בדיוק כמו שהיא יכולה להכשיל אותם. שכן כל יתרון עבורכם הוא גם יתרון עבור המתחרים שלכם, מה שלמעשה עשוי להשפיע, בסופו של יום על כמות הכניסות לאתר.

 

 

קידום אתרים דרך בניית אסטרטגיה עסקית

 

מכאן, יש לפעול בראש ובראשונה למען האיכות של האתר עצמו כך שכל מי שכבר נכנס אליו יוכל ליהנות ממה שיש לו להציע, לשהות בו זמן רב ולחזור אליו בשנית. במאמר הבא אציג מספר פעולות של שיווק באינטרנט עבור אתרים עסקיים דרך פעולות קידום אמינות ומוצלחות. השלב הראשון על מנת להבטיח שכל מי שיבקר באתר גם ישהה בו זמן רב יעשה דרך בנייה של אסטרטגיה עסקית מתאימה ובפרט על ידי תכנון של מערך עסקי מדויק במיוחד. מומלץ להיעזר במשווקים מומחים על מנת לקבל הכוונה בנוגע ליעדים ולמטרות של האתר, הגדרה של תכנת עסקית ברורה ועוד.

 

 

על מה מבוססת אסטרטגיה עסקית

 

כדי שהאסטרטגיה תהיה נכונה ומוצלחת יש ראשית להעמיד בבסיסה את המותג המרכזי של העסק. זאת ייעשה על ידי הגדרתו של סוג השירות או המוצרים המוצעים ללקוחותיך, ניסיון לבדל אותם ממוצרים דומים ומתחרים, הגדרת יתרונות המוצר או השירות כמו גם הגדרת חסרונותיהם. במידה וזיהית חסרונות, חשוב לציין זאת בפני הלקוח מבלי חשש, על מנת שבסופו של דבר הוא יוכל לבסס אמון בך, באתר ובמוצר הנרכש. לשם כך בעלי אתרים נדרשים להיכנס ממש לרגלי הלקוחות ולחשוב ראשית על טובתם, כתנאי הכרחי לטובת העסק שלהם.

 

 

פרסום תוכן אקטואלי ורלוונטי

 

קידום אתרים כולל בין השאר עדכונים שוטפים של סך כל התכנים המוצעים באתר או בחנות הוירטואלית לרבות תמונות, קטעי ווידיאו, מאמרים, מודעות וכיוצא בזה. חנות וירטואלית שאיננה מציעה מוצרים רלוונטיים, וודאי לא תזכה לכמות מרבית של כניסות אם בכלל, וזאת מהסיבה הפשוטה שאף אחד איננו מעוניין לרכוש מוצרים מעסק שנראה חובבני ובלתי מקצועי.