היום מותגי הרכב הם רבים ומגוונים. כמות מותגי הרכב רבה ביותר ואם להגיד את האמת, כל הרכבים החדשים טובים, אמינים ויפים. ברור שמיצובישי outlander הינה מותג טוב ונחשב יותר מיונדאי גטס, אך זה לא אומר שגם רכבי יוקרה, רכבי פאר, אין צורך לשווק אותם, ברור שכן. אי לכך ובהתאם לזאת, היכן ניתן, בעידנו אנו, לשווק מכוניות בצורה הטובה והיעילה ביותר? באינטרנט, כמובן. מודעות יבשות כבר לא יעשו את העבודה נאמנה, היום הכול נעשה במדיה הדיגיטלית ומי שרוצה ליישר קו ולעמוד בסטנדרטים של כולם, עליו לשווק באינטרנט. לשם כך, יש לבנות אתרי אינטרנט, שיכילו את מותגי הרכב ויעניקו עליהם הסברים אינפורמטיביים, יעילים וממצים על כלל החלקים עד צמיגים לרכב. בניית אתרים אינה עניין של מה בכך. היום, לאחר שבונים אתר, שצריך להיות נגיש וקל לשימוש, נוח, שובה עין, אתר שמבדל עצמו מהאתרים האחרים, בזכות עיצוב( שנעשה ע"י מעצבים גרפים מקצועיים), מידע ודרך שימוש נוחה ומובנת לכל, יש אף לקדם את האתר באינטרנט ובמיוחד במנוע החיפוש המוביל בעולם- גוגל. אם בנית אתר, אתר מדהים, אתר טוב, אתר שמכיל מידע קונקרטי וגרפי משובח, אתר אשר עמלו עליו זמן רב, מיטב המומחים השתתפו בהכנתו, אם אתר זה לא יהיה מדורג גבוה בגוגל, אפשר להגיד שהכול יורד לטמיון. כל העבודה הקשה, העמל, הכול נשטף לים. לשם כך, לאחר בניית האתרים, יש לקדם אותם. דירוג גבוה בגוגל לא נחשב בדף הראשון, אלא בפסגת הדף הראשון. לאנשים אין באמת כוח לרדת בדף ולהתעניין בעוד אתרים, הם נכנסים לראשון שמופיע מולם, בלי לחשוב. האתר הראשון חייב להיות שלך! לארח שהבנו את חשיבות קידום האתרים, יש להבין כיצד יש לבנות את האתרים. אם מישהו מעוניין לקדם רכב מסויים, מיצובישי outlander, לדוגמא, מעבר לדברים הבנאליים, שידוע על רכב זה, כגון מנוע יפני משובח, עיצוב וגמור חדש שמבדל את הרכב מגרסתו הקודמת, נפח מנוע מדהים וביצועים מרשימים, יש אף לרשום דברים שתחילה נראים פחות חשובים, אך הם אלה שעושים את כל ההבדל. יש לרשום, לדוגמא, את העובדה שלרכב בקרת אקלים אישית, שליטה מרכזית מהגה הנהג, בטיחות מרבית שעברה את מבחני הריסוק האירופאיים המחמירים ביותר, ועוד. את אותם פרטם, יש לרשום ולציין בצורה שובת עין, דרך, כאמור, התייעצות עם מעצב גרפי, אשר יגרום לעובדות לא להיות סתם מילים, אלה שיקפצו מל כל אחד, כך שלא יוכל לפספס אותם. והמחיר? אמנם נכון שעולה כסף לבנות אתרים למותגי רכב, אך הרווח העתידי שיינתן, דרך בניית אתר טוב ומושקע, דרך קידומו, הוא עצום ביחס להשקעה. זאת ועוד, בנייה ראשונית תוכל להיעשות במחירים נוחים ולאחר מכן, יעלה רק התחזוק של האתר, הפמפום שלו תמיד מעלה במעלה מנוע החיפוש, בגוגל. תמיד יש להישאר עם היד על הדופק, לפעול קדימה, להקדים את המתחרה.