עסקים קטנים הם ליבה של הכלכלה, הם מההוים מעל תשעים אחוזים מכלל העסקים במשק. הם באמת הבסיס של הכלכלה ויכולים להשפיע רבות על מדד הצמיחה של מדינה. ולמרום הנתון הזה, עדיין רוב העסקים הקטנים נכשלים, למה? כי מתוך מחשבה שכעסק קטן הם צריכים לעשות הכל בעצמם, הם עושים הרבה יותר טעויות מעסקים גדולים שיכולים להרשות לעצמם להביא מומחים לנהל כל תחום ותחום. בעל עסק קטן צריך לשקול בקפידה על מה הוא מוציא את התקציב שלו והרבה פעמים ההחלטות השיווקיות שמתקבלות הן לא אלא שיתרמו לקפיצת העסק והצלחתו לאורך זמן. אחד הדברים המשמעותיים לעסקים קטנים בימינו הוא אתר איכותי באינטרנט. הכל היום עובד דרך הרשת וודאי שהדבר נכון לעסקים קטנים שעדיין לא ביססו מותג ברור ומוכר ולהם מתחרים רבים. כל עסק שהוא בין אם מדובר על חנות של אופניים חשמליות, מספרה או מכון ללימוד שפות כולם ירוויחו מהשקעה נבונה בחברת בניית אתרים. כמובן, בחירת חברת בניית אתרים בצורה נכונה חשובה לכל עסק ועסק, גם אם מדובר בחברת הייטק גדולה וגם אם מדובר במוסך פנצ'רייה אשר מעניק שירות תיקון תקרים.

 

למה בניית אתרים במיקור חוץ?

מיקור חוץ למי שאינו יודע הוא להוציא את בתחום המדובר לחברה חיצונים ולא לעשותו בעצמכם. כיוון שדיברנו על הקושעי של עסקים קטנים להתרומם ולהישאר מוצלחים לאורך שנים, אחד הדברים שיכולים ליצור שינוי מהפכני הוא בניית אתרים. אז מה הבעיה? שהרשת מלאה בהצעות של בניית אתרים במו ידיך. ואכן, לא מאוד מסובך להקים אתר אם יש לכם חוש טכני בסיסי. אלא שאתר כזה לא בהכרח יהיה ידידותי למשתמש שלך, הלוא הוא הלקוח הפוטנציאלי אליו אתם כל כך רוצים להגיע. האתר שלכם לא צריך רק להיות קיים, אלא בולט בתוצאות חיפוש, אטרקטיבי כך שהגולש ירצה להיכנס, מעניין ומרתק כך שאותו גולש ירצה גם להישאר ולדפדף ובעיקר נוח וידידותי כדי שלא יתייאש ויוכל בקלות ליצור קשר או להשאיר פרטים.

 

מה יעשה את האתר שלכם ידידותי למשתמש?

  1. קלות התפעול – זו פונקציה של מערכת ההפעלה עליה נשען האתר.
  2. בהירות ופשטות המסרים – אל תרחיבו יותר מדי, דברו ממוקד, בגובה העיניים ותעבירו א תהערך אותו יקבל הלקוח. נראה לכם מסובך לביצוע? בדיוק בשביל זה כדאי להשתמש במומחים.
  3. עיצוב מושך את העין וייחודי.
  4. מידע מפורט על כל דרכי ההתקשרות איתכם ואופציה ללקוח להשאיר פרטים כדי שתחזרו אליו. תעשו להם את החיים קלים. זה שווה את זה.