בנייה מוצלחת של אתרי אינטרנט לקידום עסקים, מורכבת מכמה שלבים – התכנון, העיצוב והבנייה, והקידום בגוגל. תכנון האתר צריך להיעשות תוך חשיבה על ה"אני מאמין" של העסק, או במילים אחרות – התדמית שחשוב לכם לשדר לגולשים, שהם גם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. חשוב כמובן גם לשים לב אל פלח השוק אליו אתם מעוניינים לפנות – האם האתר פונה לצעירים ולנוער? הקפידו לשלב בו סרטונים רבים ומדיה רבה, ולעצב אותו בהתאם לטרנדים העדכניים ביותר. האם האתר פונה דווקא לקהל הבוגר? אם למשל אתם מעוניינים לפנות אל אנשי עסקים, כדאי שהאתר יציע עיצוב שקט ונעים לעין, עם קווים נקיים ופשוטים.

הזמינות של המידע

ראשית נציין כי המידע החשוב ביותר עבור כל עסק הוא האמצעי ליצירת קשר. חשוב מאוד כי ניתן יהיה ליצור אתכם קשר בקלות באמצעות טופס "צור קשר" שבאתר, וחשוב שיהיה אפשר למצוא בקלות ובמהירות רבה גם את מספרי הטלפון שלכם. מעבר לכך, חשוב שהמידע שאתם מציעים יתאים לאופי השירות או המוצר שאתם מציעים. אם למשל יש לכם מספרה שעוסקת בהחלקות מיוחדות, כמו החלקה יפנית, חשוב שהלקוחות יוכלו להגיע בקלות אל תמונות רבות של "לפני" ו"אחרי". גם לעסקים כמו מוסכים שעוסקים במכירה של ג'אנטים או בשירותים טכניים שונים כמו כיוון פרונט נמליץ לשלב כמות יפה של תמונות שמדגימה את רמת השירות הגבוהה שהם מציעים. לעומת זאת, עבור מי שמציע שירותים מבוססי תוכן, כמו עורכי דין, רואי חשבון, מתרגמים וכיוצא באלו, נמליץ לאפשר גישה מהירה ונוחה אל טקסטים שמדגימים את היכולות הגבוהות שלהם, כמו מכתבי המלצה של לקוחות קודמים או מאמרים שמסבירים את אופי השירות.

הקידום בגוגל

הקידום בגוגל נעשה באמצעות שתי שיטות עיקריות – קידום באמצעות מודעות ממומנות (adwords) או קידום אורגני. קידום אורגני עושה שימוש בכמה אמצעים שונים, כמו בנייה של לינקים ובחירה ממוקדת של מילות מפתח וביטויים. חשוב לקחת בחשבון שהאלגוריתם של גוגל משתנה חדשות לבקרים, וכך גם החוקים והתקנות של החברה, ולפיכך חשוב מאוד לעבוד עם חברה לעיצוב ובניית אתרים שנמצאת עם יד על הדופק.