מחברת:

 

בעולם של ימינו אין מנוס מלהתאים את עצמנו לטכנולוגיה, ולקדמה שהשתלטה בצורה חד משמעית ומוחלטת על החיים שלנו. העולם כפי שהוא היום, לאחר כניסת האינטרנט בצורה כה מאסיבית, פועל בצורה בה הספר והנייר הכתוב אבדו מערכם וקרנו של האינטרנט עלתה משמעותית. אם נתייחס לתחום הפרסום והשיווק- בעל עסק שרוצה לפרסם את העסק שלו ולמשוך אליו מגוון רחב של לקוחות חדשים, רצוי שיפנה את משאביו ומרצו קודם כל לפרסום באינטרנט. הפרסום באינטרנט הוכח כיעיל ביותר מבין שלל אופציות הפרסום הכוללות: מודעה בעיתון, שלטי חוצות, מודעות בלוחות מודעות וכד'. גם באינטרנט יש אופציות רבות לפרסום, פרסום בפייסבוק, פרסום בגוגל, פרסום בתוך אתרים והמגוון עוד רחב.

 

 

כבעל עסק, המטרה שלך היא למשוך אלייך את מספר הלקוחות הרב ביותר בתקווה שכמות ביצוע העסקאות נוכח הפרסום יגדל וכך גם הרווחים של בעל העסק. על מנת לעשות כן, ראשית על בעל העסק להקים אתר בו הוא מפרסם את שירותיו או את המוצר אותו הוא רוצה למכור. לאחר מכן, יש לבצע פעולת קידום אתרים על מנת שהאתר יהיה אפקטיבי ויעיל. המשמעות של כך היא זו: ראשית, בעל העסק צריך לשכור את שירותיו של בונה אתרים שיקים אתר מקצועי, אטרקטיבי ואינפורמטיבי שימשוך את קהל הגולשים ויגרום להם להישאר באתר ולעיין בשלל המוצרים או השירותים אותם מציע בעל העסק. בונה אתרים מקצועי, צריך לדעת להתאים את העיצוב והתכנים של האתר לסוג המוצר או השירות אותו רוצים למכור. למשל, למשרד עריכת דין יתאים אתר מקצועי, בעל עיצוב נקי ומקצועי ולא מצועצע ובעל צבעים רבים.

לאחר שהוקם אתר, השלב הבא הוא לפעול במישור קידום אתרים באינטרנט. קידום אתרים באינטרנט הוא בעצם ביצוע פעולות מסוימות על מנת להציב את האתר של בעל העסק בקדמת תוצאות החיפוש במנועי החיפוש השונים. אתר, יפה ומקצועי ככל שיהיה שלא יעמוד בקריטריונים אותם מציבים מנועי החיפוש על מנת להשיג קדמה בתוצאות החיפוש, לא יזכה לחשיפה והמשאבים שהושקעו ביצירת האתר יהיו לריק. אתר אינטרנט, אם הוא לא מוצב בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש עבור הערכים הרלוונטיים, כאילו ולא קיים. אנשים אינם נוטים להתבונן ולחפש מעבר לעמוד הראשון של תוצאות מנוע החיפוש, ולכן לקדימות ישנה חשיבות מכרעת.