מחבר:

 

האינטרנט כיום מציע מגוון מאד רחב של דרכי שיווק ופרסום נהדרות לבעלי עסקים וחברות, מכל תחום שהוא ומכל גודל שהוא. אחת משיטות השיווק הנפוצות והיעילות ביותר מתבצעת כידוע דרך הרשתות החברתיות ובפרט דרך הרשת החברתי הגדולה ביותר, הלא היא פייסבוק. אמנם על מנת שדף הפייסבוק העסקי שלך אכן יזכה לכמות נרחבת של כניסות וביקורים עליך לדאוג בצורה שוטפת לאפשרויות גישה וזמינות פשוטות ונוחות.

 

 

כיצד ליצור קישור נוח ונגיש לדף העסקי?

 

כדי שמרבית החברים בדף הפייסבוק העסקי שפתחת אכן יבקרו בו, עליך לדאוג ליצירה של קישורים אליו, קישורים שיאפשרו מעבר נוח מהפרופיל האישי לדף העסקי שלך. שיווק באינטרנט מתחיל כידוע בין השאר עם יצירת קישורים באמצעות כניסה לכרטיסייה הנקראת "אודות" בפרופיל. לאחר מכן יש להוסיף את השם של הדף העסקי במשבצת המסומנת על ידי המילים: "תעסוקה ולימודים". חשוב להקפיד להוסיף את שם הדף של העסק בצורה מאד בהירה ומדויקת.

 

הוספה של קישורים באתר העסקי ובדפי תודה

 

מעתה ואילך, תתאפשר גישה נוחה ופשוטה לדף העסקי שלך מהפרופיל האישי. את הקישורים רצוי גם להוסיף באתר הבית שבנית עבור העסק שלך, כאשר הקישורים יכוונו את הגולשים לעמוד הפייסבוק של העסק. מעבר לקישור מומלץ גם להוסיף קובייה אשר מראה ומציגה את כל מה שאנו עתידים למצוא בדף העסקי שלך בפייסבוק.

 

 

כך ניתן להבטיח שכל גולש שמבקר באתר העסק שלך יוכל גם להיחשף לכל ההתרחשויות בדף הפייסבוק של העסק, ולהגדיל את הסיכויים שלו להתעניין במה שקורה שם ואף לבקר בדף הפייסבוק ישירות מהאתר של העסק. כמו כן ניתן להוסיף קישורים לדף העסקי בפייסבוק בדפי תודה הנשלחים ללקוחות לאחר שמילאו את הטפסים שהיו מצויים בדפי הנחיתה. מכיוון שלא ניתן להוסיף קישורים בדפי הנחיתה עצמם, עלינו לדאוג להוספה של קישורים בדפי התודה.

 

 

שיווק באינטרנט של דף הפייסבוק העסקי שנמצא בבעלותך יכול גם להיעשות דרך הוספה של קוד QR אשר מאפשר מעבר אל דף הפייסבוק האישי באמצעות ולאחר סריקתו. את הקוד ניתן לצרף לכרטיס הביקור שלנו או לכל מקור פרסומי אחר שנמצא מחוץ לרשת האינרטנט.