מחבר:

 

האינטרנט הופך יותר ויותר לזירת מסחר אחת גדולה בעולם כולו. המכירות דרך האינטרנט הפכו לדבר שבשגרה אצל הצעירים, וגם אנשים מעט יותר מבוגרים לומדים לנצל את היתרונות שמציעות חברות שונות באתרי האינטרנט שלהן לשם מכירת מרכולתם, בעזרת אתרים מסוגים שונים: אתרי תדמית, אתרים המציעים תוכן שיווקי, אתרים שנועדו למשוך קונים פוטנציאליים לחנויות, אתרים לשם הגדלת מכירות, ויש גם אתרים שנועדו לשמש כחנויות וירטואליות.

 

 

מה אפשר לקנות באינטרנט?

 

למעשה, היום, אפשר לקנות באינטרנט כל דבר שרק עולה על הדעת, מוצרים קטנים כבגדים, ומוצרים גדולים כרהיטים, ומכשירי חשמל. בנוסף, אפשר לקנות בלחיצת כפתור על מקש המקלדת נופש, חופשה, טיסה ועוד. היום, בעידן הטלפונים הניידים החכמים, אפשר לעשות את כל אותן קניות באפליקציות שונות. אחד היתרונות הבולטים של השימוש בקניות דרך האינטרנט הוא הנוחות של זמן ושעה. אפשר לערוך את הקניות מכל מקום בו נמצאים, ובכל שעה משעות היממה, גם אם מחליטים על קנייה ספונטנית בחצות הלילה, אין צורך לחכות עד שתפתח החנות למחרת בבוקר.

 

קנייה של פוליסות ביטוח

 

אחד התחומים אשר הקנייה דרך האינטרנט מתפתחת בו לאחרונה בצורה משמעותית הוא ענף הביטוח. בעבר, אנשים שהיו זקוקים לביטוח רצו לראות את הסוכן ולדבר איתו פנים אל פנים. המבוגרים עדיין מרגישים נוח יותר לקנות פוליסת ביטוח בדרך זו, אך דור הביניים, והצעירים, יודעים לנצל את היתרונות שמציעה הרשת בכדי לרכוש פוליסות ביטוח אצל החברות והסוכנויות דרך אתרי האינטרנט שלהן. ומדובר בכל סוגי הביטוחים: ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף, ביטוח בריאות, ביטוח סיעודי ועוד.

 

 

בניית אתרים עבור סוכנויות וחברות ביטוח

 

מי שנמצא בענף הביטוח ורוצה לנצל את רשת האינטרנט בכדי להגדיל את המכירות שלו חייב שיהיה לו אתר מתאים שיעשה את העבודה עבורו. סוכנויות וחברות ביטוח רבות מתחרות על כיסו של הצרכן הממוצע, ועל כיסו של הנהג. אלה שמעוניינים לעשות ביטוח דרך האינטרנט צריכים להגיע אל אתר מסביר פנים וידידותי, כזה שלא יגרום להם לעבור לאחר מספר קטן של שניות אל המתחרה. בכדי להשאיר את הלקוח באתר, ולגרום לו לעשות את קניית פוליסת ביטוח חובה או ביטוח חיים אצלכם, אתם צריכים אתר שעונה על מספר כללים חשובים.

 

בניית אתר לסוכנויות ולחברות ביטוח

 

אתר איכותי לתחום הביטוח צריך להיות האתר אשר מכיל מידע רלוונטי ומשמעותי עבור הלקוח הממוצע. זה רוצה לדעת פרטים מדויקים בלי מידע מיותר אודות הפוליסה שמוצעת לו באתר. כדאי שבאתר יהיו מאמרים אמינים ועדכניים שיוכלו לעזור ללקוח העתידי לעשות את השיקול הנכון. חשוב שבאתר יהיה עמוד נוח ליצירת קשר. חשוב למי שקונה פוליסת ביטוח לדעת שיש מאחורי האתר אנשים אשר זמינים לתת לו את השירות לו הם זקוקים. דף נחיתה נוח להשארת פרטים, וחזרה מהירה אל הלקוח עם הפרטים הרלוונטיים הם בחזקת הכרח, ובעלי חשיבות גדולה ביותר.

נקודה משמעותית ביותר היא קידום אתר שנבנה באופן מקצועי. כל אחד רוצה שהאתר שלו יעלה בין התוצאות הראשונות של גוגל ומנועי חיפוש אחרים. כל זה יצלח על ידי איש מקצוע מיומן בתחום של בנייה וקידום אתרים באינטרנט.