אחד מהנדבכים עליהם מושתת כל עסק הוא תחום הפרסום. ברור הוא שכל עסק חייב את הקיום שלו למכירות. מכירות שיביאו הכנסות לעסק ויהיו למעשה החמצן שלו. מהכסף אפשר להתפרנס להשקיע הלאה ולהתקדם. ברור לכל שמכירות מגיעות לאחר מאמץ פרסומי ושיווקי גדול ורחב. יש עסקים מעטים שמוכרים את עצמם. אבל גם העסקים האלו עושים זאת לזמן קצר יחסית וגם הם צריכים מידה מסוימת של פרסום, .בשלב מסוים הם צריכים לעשות פרסום מקיף כדי להתקדם ולעיתים כדי לשרוד בתוך התחרות הגדולה שיש בשוק.  כל עסק צריך לפרסם עצמו, לבדל עצמו ממתחריו. הוא צריך להיות תמיד בחזית בתחום פעילותו. לכן נושא הפרסום מאוד חשוב. הפרסום חשוב, וכמובן איכות הפרסום המוצע.

 

עיצוב גרפי

 

עיצוב גרפי מחבר בין המלל הפרסומי. שהו תוכן הפרסום הכתוב. ובין התמונות המשלימות את הכיתוב. יש חיבור והתאמה בין השניים. בהרבה מקרים המלל הוא החלק הדומיננטי. לעיתים יש יותר תמונות מאשר מלל. לעיתים יש איזון של מקום ביניהם על דף הפרסום. כך או כך תוכנת פוטושופ היא המוציאה לפועל של העיצוב הגרפי. תוכנת פוטושופ יודעת לעשות דברים רבים. היא יודעת לערוך תמונות. לצבוע צבעים שונים, למחוק אחרים. להבליט, לטשטש, לבצע סוגי רקע, לצבוע שכבות בצבעים שונים, להפוך שכבת צבע רגילה לשקופה בהדרגה,  ליצור אפקטים שונים של טשטוש, אפקט של נייר רטוב, קרני שמש בצילום ועוד אפקטים שונים ויפים. עבודה עם תוכנת פוטושופ היא יצירתית ומקצועית

 

קמפיין פרסום

 

הפרסומאי שיוצר את הקמפיין הפרסומאי יודע שהוא יכול להיעזר במעצב הגרפי שלו על מנת שיוציא לפועל את רעיונותיו. והוא נעזר בו. הוא גם יודע שלמעצב יש כלי עבודה יעיל מאוד בדמות תוכנת פוטושופ מעולה ומקצועית. הוא יכול בעזרת התוכנה לבטא ניואנסים שונים שמחדדים את המסר אותו הוא רוצה להעביר. לעיתים, שיפוץ של תמונה והתאמתה המרבית לתוכן הפרסום יעשה הבדל בין קמפיין טוב למעולה. כמובן שהמעצב הגרפי צריך להיות מספיק מקצועי ורגיש לכל הפרטים הקטנים הנחוצים הלל. הוא צריך להיות יצירתי, וצריך להבין הן את דרישות הלקוח וכן את דרישות השוק אליו הפרסום מכוון. האיזון בין שני אלה יכול להוליד מסע פרסום מעולה שישרת את הלקוח ויעזור לשגשוגו.