מחבר:

 

אם שמעתם הרבה אנשים שמדברים לאחרונה על קידום אתרים ולא היה לכם מושג על מה הם מדברים, אז כדאי לכם לקרוא את הכתבה הבאה, כי היא תבהיר לכם דבר או שניים בתחום. למען האמת זה מאוד פשוט: אדם שיש לו עסק ויש לו אתר, רוצה בעזרת האתר שיותר אנשים יכירו את העסק, אך השאלה היא למה שמישהו יכנס דווקא לאתר שלו ולא לכל אחד מהאתרים האחרים שיש באינטרנט? הרי עבור כל מילה שאנחנו כותבים בגוגל יש כל כך הרבה תוצאות, וזה אומר שיש הרבה מאוד אתרים שעוסקים בתחום של המילה הזאת, אז איך נגרום לאתר מסוים להופיע במקום יותר טוב בתוצאות של גוגל? על ידי הקידום שלו!

 

איך מתבצעת העבודה

 

ראשית, חשוב להבהיר שכדי לעשות קידום אתרים טוב ויעיל, בהחלט צריך להכיר את התחום הזה לעומק, ללמוד אותו, לאהוב אותו ולרכוש בו ניסיון. שנית, צריך לעשות הבחנה בין קידום אורגני ובין קידום בתשלום, כי הקידום בתשלום הוא קנייה של מקום לפרסומת, והקידום האורגני הוא עבודה אחרת לחלוטין. במסגרת קידום אורגני דואגים לשנות את תוכן האתר וגם את המבנה שלו, ולמעשה דואגים להביא אותו למצב האופטימאלי שלו כדי להפיק ממנו את הטוב ביותר. צריך לעשות מחקר של מילות מפתח שאותן רושמים המחפשים כאשר הם מתחפשים משהו בתחום שבו נמצא האתר שאותו רוצים לקדם, ואת מילות המפתח האלה יש להטמיע.

 

דרכים נוספות

 

כל מה שצוין עד כה בנושא של קידום אתרים התייחס רק לאתר עצמו, והאמת היא שחלק מהעבודה כלל לא מתבצעת באתר אלא מחוצה לו. חלק מהעבודה כוללת כתיבה של חומר שיווקי ופרסום שלו במקומות שונים ובאתרים שונים באינטרנט, וחלק מהעבודה של אותם מקדמי אתרים היא לבנות קישורים לאתר במקומות ברשת. מובן שגם הרשתות החברתיות עומדות לרשותם של מקדמי האתרים, כי אם יש משהו ברשת שיש לו כוח מדהים, אלה הן אותן רשתות. לסיכום, קידום האתרים הוא דבר חשוב ביותר עבור כל אדם שיש לו אתר, כי הקידום ישפיע על האתר.