אם אתם בוני אתרים, או אם יש לכם חברת הובלות ואתם רוצים לשווק את חברת ההובלות שלכם בצורה יעילה יותר ואינטנסיבית יותר, כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא. במאמר הבא תוכלו למצוא טיפים מועילים לבניית אתר לחברות הובלות.

על חשיבות התוכן באתר

התוכן של האתר שאתם בונים הוא באופן טבעי הדבר הכי חשוב. ראשית כל, התוכן יוסיף לאתר נקודות מבחינת גוגל, כך שהמיקום של האתר שלכם יושפע לחיוב ככל שיהיה בו יותר תוכן איכותי, כמו גם סרטונים ומידע חיוני. שנית כל, התוכן מוסיף כמובן בכל מה שקשור ללקוחות פוטנציאליים שנכנסים לאתר. לקוח שנכנס לאתר שלכם וקורא בו מידע חשוב, מידע שבכלל לא חשב עליו ועוזר לו למשל להתארגן לקראת ההובלה, יהיה לקוח מרוצה שבמידת סבירות גבוהה יהפוך להיות גם לקוח פוטנציאלי שלכם.

קטגוריות באתר

אתר של חברת הובלה, בעל מבנה מקצועי כמו האתר של חברת ש.ה.מ הובלות יהיה אתר שיכלול לפחות שש או שבע קטגוריות, אשר ביניהן למשל: אודות, הובלת דירות, הובלות משרד, הובלות מיוחדות, צור קשר וכן הלאה. חשוב לפרט כמה שיותר את השירותים שאתם מספקים ללקוחותיכם, על מנת שלא תפספסו שום לקוח פוטנציאלי.

זכרו שאדם שמחפש חברת הובלות לצורך הובלת דירה, או הובלת משרד, לא פונה רק אליכם. הוא פונה בממוצע ללפחות ארבע או חמש חברות הובלות, ואם אתם באמת רוצים שיבחר בכם, הרי שחשוב שהאתר שלכם יהיה מפורט ונוח, בנוסף חשוב להזכיר לחברת ההובלה להכניס כמה שיותר לקוחות הובלה ממליצים, טופס יצירת קשר הובלות ועוד ועוד...

גרפיקה באתר

הגרפיקה באתר חשובה בעיקר מבחינת אטרקטיביות האתר בעיני המבקר בו. אמנם יש אנשים שלא ממש משנה להם איך נראה האתר, אך הרוב המוחלט של האנשים יעדיפו אתר שבנוי בצורה אסתטית ויפה לעין, ולא אתר מבולגן שמשדר חובבניות. אתר שבנוי בצורה מקצועית, ישדר ללקוחות שלכם שאתם מקצוענים ושגם ההובלה שלהם, שממנה הם כל כך חוששים, תעשה בצורה הטובה ביותר.

פרסום האתר

לא מספיק לבנות אתר לתפארת. גם אם האתר שלכם הכי יפה בעולם, חשוב שתדאגו לפרסום שלו, וזהו תפקידו של מקדם אתרים. צרו קשר עם מקדם אתרים בעל ניסיון באתרים של חברות הובלות והפקידו בידיו את מלאכת קידום ופרסום האתר שלכם, על מנת להרחיב את התפוצה ואת החשיפה שלו.