בניית אתרים הינה אחד התחומים החמים ביום, בהתחשב בכך שמרבית הפעילות העסקית והחברתית שלנו מתרחשת ברשת האינטרנט. בתחום החברתי, אשר הפך יותר מאוחר גם לחלק בלתי נפרד מן התחום העסקי, ניתן למצוא בראש רשימת האתרים הפופולאריים את אתר הפייסבוק, שהינו, כידוע, אתר לרשת חברתית המאפשרת שיתוף תכנים ורעיונות, יצירת קשר עם חברים ועוד. חברות רבות מצאו בפייסבוק הזדמנות לחשוף לגולשים רבים את התכנים המצויים באתרים שלהם ואף להקים אתרי פייסבוק מיוחדים אשר מטרתם חשיפה ומכירה של מוצרים באופן ישיר. חברות ייעודיות של בניית אתרים עברו התמחות, עד מהרה, ומציעות כיום שירותים שונים של פרסום בפייסבוק.

אז איך מקימים דף אוהדים בפייסבוק?

כל מי שיש לו דף אישי בפייסבוק אשר הוא פעיל במידה מסוימת יוכל לספר שרשת הפייסבוק מאפשרת שיתוף של כל סוג תוכן שהוא, החל מתמונות ביזאריות של מומחה פינוי אגרנות כפייתית, דרך סיפורים תקשורתיים וכלה בתמונות של חתולים לאימוץ. בין היתר, ישנה אפשרות לשיתוף תוכן הנוגע למוצרים. ניתן לעשות זאת באמצעות הקמת דף ייעודי המספר על פעילות החברה ומציג את מוצריה, מעין אתר מוקטן המתקיים על גבי פלטפורמת הפייסבוק. בעת שאתם עושים זאת, עליכם לבחור באופציית הקמת עמוד עסקי פשוט. פלטפורמה זו מאפשרת אף לעצב יותר מעמוד אחד (כמו באתר רגיל אשר נבנה על ידי חברת בניית אתרים). רצוי למלא את תמונת הפרופיל וכן את תמונת ה- Cover page, אשר הינן התמונות הבולטות אשר ימשכו את הגולשים להישאר באתר.

ומה בדבר התוכן?

ניהול התוכן בדף פייסבוק הוא למעשה ניהול קהילה, שכן אנשים יוכלו לצפות בתוכן ולהתעדכן בו תדיר כאשר יסמנו את העמוד שלכם כ- "liked". הכנסת התוכן היא על ידי הצבת פוסטים הכוללים תמונות, סרטונים, קישורים, פינות קבועות ועוד. תחום בניית אתרים בפייסבוק הוא כאמור תחום מתפתח כיום, כאשר בכל יום נוספות אטרקציות שונות לאתרים כגון: תחרויות נושאות פרסים אשר מבקשות מהנכנסים לשתף את התוכן ובכך להפיצו, אפליקציות המנעימות את זמנו של הגולש הוא מעודדות רכישת מוצרים ועוד.