מחבר:

 

בעולם האינטרנט התחרותי של היום, זו כבר לא אופציה. כדי למכור מוצר, לפרסם שירות, לספק מידע או לקדם עסק אתם חייבים להשתמש בשירותי קידום אתרים. מלבד החשיפה המקסימאלית שתורמת לגידול בכמות הצופים בתוכן, כלומר, קהל היעד הפוטנציאלי, קידום אתרים מציב אתכם בליגה של הגדולים שלא מסתפקים בעמוד השני של מנועי החיפוש. כדי שלא תישארו מאחור, הנה כל הסיבות ל(הת)קדם:

 

לבלוט במנועי החיפוש

 

כל כך הרבה משתמשי אינטרנט שיכולים להיות הלקוחות שלכם, אבל גם... כל כך הרבה מתחרים שמפרסמים את המותג שלהם, אז איך תבלטו? תתקדמו לקידום! זהו השלב הראשון כדי לבדל את עצמכם מהנראות של כל השאר. מנועי החיפוש סורקים ובוררים מיליוני מילות מפתח ממוקדות מדי יום, לכן, קידום אתרים בשימוש כתיבת מאמרים עם תוכן איכותי המקדמים את הביטוי המדויק שאתם בוחרים לפרסם יוביל לכמות צפיות ופניות אופטימאלית.  

 

עלות מול תועלת

 

שיווק ופירסום "מסורתיים" עלולים להגיע לסכומים יקרים, וכדי להשיג תוצאות מוצלחות אתם צריכים להשקיע בפלטפורמות שונות כמו, טלוויזיה, רדיו ועיתונים, שהמכנה המשותף שלהן הוא תוקף זמני. עם קידום אתרים, אתם מקפיצים את המותג שלכם לזירת החיפוש היעילה מכל: האינטרנט. ההשקעה זולה יחסית למדיות השיווק האחרות, במיוחד כשמשווים את משך הזמינות הקבועה וכמות הצפיות הפוטנציאלית בין שלט חוצות לעמוד ראשון במנוע חיפוש.

 

גידול במספר הפניות

 

אם נסתכל על התמונה הגדולה, היעד של כל מותג שבוחר לשווק באינטרנט הוא להגדיל את הביקוש. בין אם מדובר על מוצר, שירות או בלוג, כמות הפניות היא זו שתקבע אם כבשתם את המטרה. הקידום באינטנרט מספק אפשרות לשיווק ממוקד קהל בלי לבזבז זמן וכסף מיותר על פרסום לאנשים לא רלוונטיים, כך שאתם מגיעים בדיוק לאותו אדם שלא יסתפק בלקרוא עליכם, אלא ישתמש או יקנה את המותג שלכם.

 

מהיר וידידותי למשתמש

 

כגולשים באינטרנט, מה יותר מספק מאשר למצוא את מה שמחפשים מהר? לקדם אתר עונה על הצורך שלכם לשווק, אך גם על הצורך של המחפשים למצוא. קידום יעיל יוצר חיפוש מהיר ותורם לחווית משתמש ידידותית שמשאירה רושם ראשוני מוצלח כבר מהחיפוש הראשון. תוסיפו לחווית החיפוש תוכן בעל ערך מוסף באמצעות כתיבת מאמרים איכותית שלא מזלזלת באינטליגנציה של הגולשים ותקבלו פניה בטוחה מעוד לקוח מאושר.